April 26, 2013

Heavy Metal Parking Lot (1986)


Pentru mine, să fi fost adolescent in America anilor 80' este echivalentul mersului pe Lună cât timp îmi cântă Led Zep în cască, echivalent cu un high-five cu dinţii lui Jimi Hendrix cât timp face solo cu ei, echivalent cu ceai la casa lui Doc Brown, mă duc pe skateboard până la şcoală prinzându-mă de maşini, echivalent cu un meci de basket, si tu EŞTI Teen Wolf.. ceva absolut perfect şi ideal. Dar mereu vine întrebarea: ''Oare era atât de mişto?'', şi răspunsul mi-l oferă Heavy Metal Parking Lot, care tocmai ce mi-a ieşit din casetofon la miezul nopţii, cu tot cu Cadillac...

HMPL nu e un film, este cel mai bun documentar vreodată, filmat de nişte amatori pentru Public Access TV, şi este bazat pe interdievarea unor puştani de pe toate maidanurile Americii in parcarea (heavy metal?) a unui concert Judas Priest... şi aici vorbim de Priest în anii lor de glorie, rock hard ride free, lumea nu ştia ca Rob Halford e gay dar mulţi o bănuiau (not that there's anything wrong with that) şi toţi basement-dwellerii îi absolut venerau.

Nu prea e mult de spus in review-ul ăsta, doar că vizionarea este nevesară. Pe scurt, tot ce este grozav la jumătatea asta de oră, pe lângă feţele de vodkă-Polar-de-la-12-ani şi hainele de rockeri grei, sunt replicile şi filozofiile de viaţă şi despre metal date de oameni cu nume precum Graham ''like 'gram' of dope, man''. You get the picture.

Am asta înrămată în baie.

BONUS: O selecţie a replicilor mele favorite:

- ''I'm Danny Alvalon, I'm 20." ; "I'm Donna, I'm 13." *passionately kisses*
- Reporter: "Where are you?" ; Graham: "Yeah, I'm on acid, that's where I am!"
- "KK Downing man, that madafaka can play some guitar!"
- Reporter: "What would you say if you saw Rob Halford right now" ; "I'd jump his bones!"
- Kid in full white tiger skin suit: "Madonna can fuck herself, she's a dick! All that punk shit too!"


Şi mai sunt multe, până atunci...

Nu luaţi shopuri

No comments:

Post a Comment